Feumaidh

2:49 AM Alex Writer 0 Comments

Feumaidh cruth air-loidhne air a eagrachadh gu cothromach agus gu cothromach barrachd ùine ullachaidh agus, a rèir sin, pàigheadh. Ann an leithid de air-loidhne bidh clasaichean bhidio, teacsaichean, infographics agus stuthan eile inntinneach, brèagha agus goirid le raon farsaing de ghnìomhan.


Air an làimh eile, faodaidh grunn sgoiltean agus tidsearan aon chùrsa no corpas de stuthan air-loidhne a chlàradh air diofar chuspairean aig an aon àm. Tha an aon rud a ’buntainn ri oilthighean, tha iomairtean ann mu thràth. Mar eisimpleir, tha an àrd-ùrlar foghlaim Foghlam Fosgailte a ’toirt cuireadh do dh’ oilthighean cùrsaichean a chleachdadh no a chumail ann am prògraman foghlaim bunaiteach.

https://trollius.readthedocs.io/en/latest/_static/images/essay-ws.pdf
https://trollius.readthedocs.io/en/latest/
https://trollius.readthedocs.io/en/latest/_static/images/phh.pdf
https://trollius.readthedocs.io/en/latest/_static/images/cw.pdf
https://trollius.readthedocs.io/en/latest/_static/images/ehh.pdf

Feumaidh an susbaint a bhith air ùrachadh gu cunbhalach, ach cha bhith feum air luchd-teagaisg mòr de thidsearan a chumail suas, dìreach airson "an stuth a mhìneachadh" agus "sgrùdadh a dhèanamh air a cho-aonadh." Is e sin, thig sinn gu fèin-ghluasadach gu fèin-ghluasadach, ach chan ann chun fhear far am bi tidsearan air an gearradh gu mòr. Chan eil tidsearan agus luchd-foghlaim a ’dol a dh'àite sam bith, ach bidh gnìomhan luchd-teagaisg sgoile ag atharrachadh gu mòr. Obraichidh iad barrachd le leasachadh sgilean sùbailte, gan cur gu sgileil air “eòlas cruaidh”. Ionnsaichidh iad gus ionnsachadh air-loidhne agus far-loidhne, aire a thoirt do shòisealachadh, leasachadh sgilean conaltraidh, obair le luach agus ìre brosnachaidh nan oileanach. Gu neònach, ach is e ionnsachadh innealan an cothrom againn a bhith a ’leasachadh far-loidhne.


Webinar le Lyudmila Petranovskaya mu dè a th ’ann an sgoil, dè an t-àite a th’ aig tidsear ann am beatha pàiste agus cò às a tha neo-eisimeileachd sgoilearan a ’tighinn
Faodar mòran den t-susbaint ionnsachaidh a thoirt air falbh gu h-èifeachdach taobh a-muigh an t-seòmar-sgoile. Bha reusanachadh aig Lyudmila Petranovskaya a thaobh na h-ùine san sgoil a bhios iad a ’caitheamh gu neo-èifeachdach. Tha an uiread de dh ’eòlas co-cheangailte, a tha a-nis air a thoirt seachad san sgoil, le eagrachadh àbhaisteach a’ phròiseas foghlaim ag iarraidh mòran nas lugha de ùine na tha air a chaitheamh a-nis. Aig an aon àm, tha pàirt chudromach de na stuthan anns an raon connspaideach a thaobh an fheum air an “neach cuibheasach”. Mar eisimpleir, ag obair le foirmlean ann an ceimigeachd organach no a ’cuairteachadh cinn-latha eachdraidheil. Aig an aon àm, chan eil daoine a ’tuigsinn rudan cudromach airson beatha: mar eisimpleir, dè tha ùidh a’ bhanca sa chùmhnant a ’ciallachadh no bileagan cur-ris bidhe air a’ phacaid.

Gu dearbh, tha e comasach an structar atharrachadh gu cruinneil agus ùine a shaoradh airson eadar-obrachadh càileachdail eadar-dhealaichte san àite foghlaim. Bidh àite ann airson faireachdainnean, còmhraidhean, obair-sgioba, leasachadh smaoineachadh breithneachail, co-chruthachalachd, cleachdadh eòlas ann an cleachdadh, obair pròiseict agus rudan iongantach eile. Bidh àite ann airson feumalachdan agus ùidhean fa leth a thoirt gu buil. Agus chan e, chan eil comasan cuspair air an lasachadh le neach sam bith.